EL CAMINO spanyol kifejezés - jelentése: AZ ÚT

Mindenki úton van: megszületünk, meghalunk és közben úton vagyunk. Úton van a 80 éves parasztbácsi, aki sohasem hagyta el a faluja határát, és úton van a világutazó, aki reggelente azon töpreng, hogy éppen melyik városban ébredt. Ezekről az utakról nem készíthetők még GPS segítségével sem térképek, ezek az utak belőlünk indulnak és hozzánk érkeznek. És az úton alakulunk, változunk, sírunk és nevetünk, szeretünk és gyűlölünk, erősödünk és gyengülünk, sebeket adunk és kapunk, haragszunk és megbocsájtunk...

Vagyunk néhányan (már ami a világ népességéhez viszonyított arányt jelzi), akik úgy érezzük: be kell járni egy másik utat is, ami fizikailag is jól behatárolható - ez az út az

EL CAMINO


2010. ápr. 8.

Összekavarodva

Tudom, ígértem, hogy egy-két napon belül felrakom a hátizsákom végső tartalmát. Ember tervez...és a külső körülmények alapjaiban változtatják meg az elképzeléseket. Azért előbbrejutottam az elmúlt néhány napban.
Megkötöttem az Európai Egészségbiztosítási Kártya kiegészítő biztosítását. Így nem csak a sürgősségi ellátásra vagyok jogosult, hanem az esetleges át-, vagy hazaszállítás is fedezve van + valamennyi poggyász, de azt hiszem az előbbi a lényeg. A Generali-Providenciánál kötöttem gyorsan és szakszerűen (na igen, ha valakinek a nővére ott dolgozik ...).

Voltam a háziorvosnál is, egyrészt - az ebben a korban már természetes - szokásos gyógyszer, másrészt az úton szükségessé válható egyéb patikaszerek okán. Algopyrin és hasmenés elleni gyógyszer mellett a Magne B6 szerepelt az ajánlatban - ki is váltottam.
Csaba javaslatára vettem normál fáslit - azt viszem, nem a neoprén alakos szorítókat. Ezzel magam állítom be a feszítést és tartást - emellett univerzális. Elfogadtam, ezt viszem.

Vettem ruhaszárító kötelet és csipeszeket. Könnyű szandált a délutánokra.

Elmentem a fogorvosomhoz. Kedvelem, mégis kerülöm a társaságát :-) aztán, ha végez a műveletekkel, mindig elszégyellem magam. Nagyon profi! Ma is gyorsan elrendezte azt a fránya lyukat..."aztán, ha hazajöttél hívj, hogy átbeszéljük ami történt..." Hívlak Ákos!

Ma megkaptam az indulási időpontot: április 14. 11:00 +-20 perc!

Egészséges izgalom van bennem. Nagyon közel van az indulás. Olyan régóta tervezem ezt a napot, annyiszor átgondoltam "mi lesz, ha...". Itt van, elérkezett...

A hétvégén utolérem magam. Azt hiszem, minden megvan: mérni és szelektálni, ez van hátra.
Megteszem.

Valamiről még szólnom kell! Az elmúlt napokban annyi lelki segítséget és jókívánságot kaptam, amennyit elképzelni sem tudtam volna. Köszönöm ezúton is mindenkinek, fantasztikus érzés!

Velem lesztek az úton és erőt adtok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése