EL CAMINO spanyol kifejezés - jelentése: AZ ÚT

Mindenki úton van: megszületünk, meghalunk és közben úton vagyunk. Úton van a 80 éves parasztbácsi, aki sohasem hagyta el a faluja határát, és úton van a világutazó, aki reggelente azon töpreng, hogy éppen melyik városban ébredt. Ezekről az utakról nem készíthetők még GPS segítségével sem térképek, ezek az utak belőlünk indulnak és hozzánk érkeznek. És az úton alakulunk, változunk, sírunk és nevetünk, szeretünk és gyűlölünk, erősödünk és gyengülünk, sebeket adunk és kapunk, haragszunk és megbocsájtunk...

Vagyunk néhányan (már ami a világ népességéhez viszonyított arányt jelzi), akik úgy érezzük: be kell járni egy másik utat is, ami fizikailag is jól behatárolható - ez az út az

EL CAMINO


2010. ápr. 18.

Pamplonan tul

Mara azt gondoltam, hogy eljutok Pamplonaig, ott nezelodok es megszallok. Ehhez kepest ketszer eltevedtem a hegyekben - egyszer kevesebbet kellett emiatt mennem, egyszer tobbet - tehat egal. Pamplonaba erve kb. a vegkimerulest ereztem, aztan szepen setalgatva atmentem a varoson. Mindent lattam, amit igy zarandoklat kozben latni lehet, tehat tovabbindultam. Delelott meg megaztam, delutanra olyan erovel sutott a nap, mint otthon nyar kozepen. Cizur Menorba ugy erkeztem meg, mintha nem lenne tovabb... 8,5 orat gyalogoltam - nagyon kemeny terep volt ismet - 25 km-t tettem meg. A hatizsakommal lassan osszebaratkozunk. Ossze-vissza allitgatom, mert borzasztoan faj a hatam. Delutanra megtalaltam a jo megoldast. Most a zarandokszallason vagyok, mostam, furodtem es bevasaroltam. Paprikas tojas lesz barna bagettal, es San Miguel sorrel. Jonak tunik, foleg, hogy most ehes vagyok, nem ugy mint az elmult napokban. Szerintem kopnak a kilok...

Sok minden massa kezd valni a vilagban...nagyon fontosak a szeretteimtol erkezo biztatasok es hirek. Fontosabbak mint valaha.

Puszillak Benneteket, sokat gondolok Ratok!

2 megjegyzés:

  1. Tévedésből mai napi bíztatásomat a tegnapi naphoz írtam be. Ott is jó, de jó lesz holnap is.

    VálaszTörlés
  2. Minden nap varjuk a bejegyzesed. Gondolatban veled gyalogolunk. Nagyon jol haladsz.Udvozol a szeptemberi csapat neveben Jozsef

    VálaszTörlés