EL CAMINO spanyol kifejezés - jelentése: AZ ÚT

Mindenki úton van: megszületünk, meghalunk és közben úton vagyunk. Úton van a 80 éves parasztbácsi, aki sohasem hagyta el a faluja határát, és úton van a világutazó, aki reggelente azon töpreng, hogy éppen melyik városban ébredt. Ezekről az utakról nem készíthetők még GPS segítségével sem térképek, ezek az utak belőlünk indulnak és hozzánk érkeznek. És az úton alakulunk, változunk, sírunk és nevetünk, szeretünk és gyűlölünk, erősödünk és gyengülünk, sebeket adunk és kapunk, haragszunk és megbocsájtunk...

Vagyunk néhányan (már ami a világ népességéhez viszonyított arányt jelzi), akik úgy érezzük: be kell járni egy másik utat is, ami fizikailag is jól behatárolható - ez az út az

EL CAMINO


2010. máj. 20.

Túlélés

Megérkeztem és túléltem az első munkanapot. Most rendezem az elkészített fotókat, remélem rövidesen fel tudom tenni, és láthatóvá válik amit eddig csak írásban próbáltam meg szemléltetni. Sok képet készítettem, a feldolgozás formáját még nem sikerült teljesen kitalálnom, de remélem, hogy a hossszú hétvége elég lesz a megalkotásra.

Majd' 9 kg-ot fogytam. Ma szinte mindenki rámcsodálkozott. Pedig ettem rendesen - na ja a zsírégető programok netovábbja az El Camino.

És most kívánok sok erőt Katalinnak, aki holnap kezdi a Pireneusok meghódítását.

2 megjegyzés:

  1. Sok sikert a lányoknak! Katalint is elkisérjük, s segítjük útján. Aki egy métert is megy a Caminon minden tiszteletet és segítséget megérdemel.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Nekem a Camino elkezdodott, amikor kuldott Titeket!
    Most Roncesvallesben lebegek---lelegzetet kellene vennem..
    Csak azt tudom mondani, amit Zoltan uzent nekem: barki meg tudja csinalni, csak akarni kell..
    A mai napi tapasztalat: "Lassan jarj-tovabb ersz"
    A felkeszuleshez kepest meglepoen lassabban mentunk, NEM TURAZTUNK!!!
    Viszont tenyleg fontosak a technikai dolgok: bot (vettem is 2-t itt, ahogy megerkeztunk) mert ezt a "szarnyas fejvadasz" pozt nem csinalhatom Santiagoig!
    Aztan a ero beosztasa...Sokan megeloztek, de ez nem szamit, az a fontos, hogy holnap tovabb megyunk...
    Zoltan!
    Nehez lesz feldolgozni ezt a rengeteg mindent---lehet, hogy evek...
    De most ugy gondolom, mindenre van ido!!!

    VálaszTörlés